شاعر: حسین متوسلیان     تنظیم: راشا تقی پور     ملودی: حامد زمانی

گرافیک: مهدی متوسلی        لوگو: مهسا قرقانی

تهیه کننده: استدیو ایستاده

 

:متن آهنگ:

از برج و باروهای سیمانی از زنده های مرده دلگیرم

ای سنگ ها آدمها خداحافظ با این قطار از شهرتون میرم

از عابرای بی صدا خستم اینجا همه مردن پر از روحه

باید برم اونجا که تو خاکش هر آدمی یه برج نه کوهه

من گور خواب زنده ها بودم بسه منو راهی نورم کن

دعوت کن این جامونده از راهو از این من سرگشته دورم کن

باید سفر کرد تا تو تا اوج غربت نشینی 

این شهر ویرون لهم کرد ممد نبودی ببینی

شهر از تو خالی شد و درد بعد از تو با ما چه ها کرد

من برنمیگردم از تو ممد به این شهر برگرد

♪♪♪♪♪♪♪♪♪♪♪♪♪♪♪♪♪♪♪♪♪♪♪♪♪♪♪♪♪♪♪♪♪♪♪♪

از آسمون دودی دنیا تا آسمون آبی پرواز

فرق من و تو همینجاهاست راهای بسته راهای باز

تو ازدحام این شلوغی ها بازار پر از معرکه گیره

اونی که از بازار بی زاره یه پاش توی معرکه گیره

تو آرزوهاتو کفن کردی تا آرزوی آخرم باشی

سنگر گرفتم از همه جز تو شاید یه جا همسنگرم باشی

باید سفر کرد تا تو تا اوج غربت نشینی

این شهر ویرون لهم کرد ممد نبودی ببینی

 شهر از تو خالی شد و درد بعد از تو با ما چه ها کرد

من برنمیگردم از تو ممد به این شهر برگرد