شاعر:پیمان طالبی / تنظیم:یاسین ترکی / آهنگساز و تهیه کننده:حامد زمانی


:متن آهنگ:


دیگه هیچ اسبِ سفیدی هوسِ تاخت نداره

بازی خوردیم؛ بازی خورده بُرد یا باخت نداره


مَردای نبرد اسباشونو دستِ گاری میدن

میشناسم سوارایی رو که دارن سواری میدن


از شجاعت ادعاهاشو به حدِّ کافی دارن

هرکدوم تو پَستوو چنتا سپرِ اضافی دارن


این وسط یه ترسی توو جونمه که همش باهامه

من یه "شمشیر" دارم؛ که یادگاریِ آقامه

                          •••

من یه شمشیر دارم؛ حرف داره؛ درد داره

هوسِ بریدنِ ریشه ی نامرد داره

من یه شمشیر دارم؛ فراری از پَستووشه

من یه شمشیر دارم؛ که هنوزم خون روشه


اگه که مَردا از توو میدون پیچیدن

اگه که نامَردا بیرق رو دزدیدن

منو نترسون از راهی که در پیشه

هرچی باید دیدو چشمای من دیدن

                          •••

مَردای دروغی دنبالِ طَلان؛ دنبالِ سَهمن

من یه "شمشیر" دارم؛ ترس بَرم داشته بفهمن


این جماعت تهِ مردونگیشون؛ تُف به زمینه!

اگه چیزی بتونه بلندشون کنه همینه!

                          •••

یه روزی میاد یکی روشونو کم میکنه مَشتی

یه نفر میاد و "شمشیر" و علم میکنه مشتی


حالِ من برزخه؛ صبحِ یکمی گرگ و میشم من

یه نفر پاشه؛ به مرتضی علی دومیشم من

                         •••

من یه شمشیر دارم؛ حرف داره؛ درد داره

هوسِ بریدنِ ریشه ی نامرد داره

حالا که گرسنه ای هست و شکم سیری هست

هرجا گُرده ای باشه؛ همیشه شمشیری هست


اگه که مَردا از توو میدون پیچیدن

اگه که نامَردا بیرق رو دزدیدن

منو نترسون از راهی که در پیشه

هرچی باید دیدو چشمای من دیدن

                         •••


برای دانلود آهنگ بر روی فلش دانلود در کادر زیر کلیک کنید ویا در کادر پخش آهنگ در قسمت پایین کلیک راست کرده سپس گزینه ی save audio asرا بزنید و در مسیر مورد نظر خود آهنگ را ذخیره نمایید.