شاعر : قاسم صرافان   تنظیم : امیر جمالفرد  

 آهنگساز : حامد زمانی   لوگو : محمد روح الامین

کاور : مهدی متوسلی


:متن آهنگ:

دوباره چرخ میزنم شبیه یک الکتِرون

مسافرم و میروم دوبی ، ونیز ، لاهه ، بٌن

از اصفهان به آنکارا، از آنکارا به آمریکا

از آمریکا ، سوارِ بر قطار مرگ ، تا ژاپن

چه حالت شناوری گرفته حَرکَتِ زمین

درست مثل بازی ستاره های بارسلون

لباس های راه راه و گریه های قاه قاه

و جیغ و خنده و هورا ، برای شیرجه ی بوفون

هی! با تو ام، انگار گم شدی این بار، کو قلبت؟

آی! چرا باز داری پاتو می ذاری رو قلبت؟

عشق، آخرین راهه یا که بی راهه؟! حیرونی

 از چی گریزونی؟!

♪♪♪♪♪♪♪♪♪♪♪♪♪♪♪♪♪♪♪♪♪♪♪♪♪♪♪♪♪♪♪♪♪♪♪♪

به کوه یخ رسیده ایم و مَست گوش میدهیم

زمان غرق تایتانیک، به قطعه ی سِلِن دیون

شدیم صید تورها و ماهی بلور ها مسافران سٌفره ایم، مثل ماهیان تٌن

میان خنده های پاپ، درون شعله های رٌم

صلیب میشود خدا، شراب میخورد نِرون

یکی به ریشه های من، دوباره تیشه میزند

یکی دوباره میکَند، دل مرا زِ بیخٌ و بٌن

هی! با تو ام، انگار گٌم شدی این بار، کو قلبت؟

آی! چرا باز داری پاتو می ذاری رو قلبت؟

عشق، آخرین راهه یا گه بی راهه؟! حیرونی

 از چی گریزونی؟!

♪♪♪♪♪♪♪♪♪♪♪♪♪♪♪♪♪♪♪♪♪♪♪♪♪♪♪♪♪♪♪♪♪♪♪♪

از آسمان فراری ام و فکر میکنم شبی بِبَلعد آخرش مرا، دهانِ لایه ی اٌزن

گٌریختیم با هم از نگاهِ بی فروغ هَم به گوشه های یک پاساژ

به سایه های یک مزون به سایه های یک مِزون

دلار تار میتَنَد و باز شِیخ میزند شراب را سبو سبو و نفت را گالٌن گالٌن

هی! با تو ام، انگار گٌم شدی این بار، کو قلبت؟

آی! چرا باز داری پاتو میزاری رو قلبت؟

عشق، آخرین راهه یا گه بی راهه؟! حیرونی

 از چی گریزونی؟!

♪♪♪♪♪♪♪♪♪♪♪♪♪♪♪♪♪♪♪♪♪♪♪♪♪♪♪♪♪♪♪♪♪♪♪♪

صدای سوت مٌمتَدی، به گوش من رسیدٌ

و بعد پیاده شد در ایستگاه، او از آخرین واگٌن

رسید رو به روی من، دلم دوباره باغ شد 

لبان سرخ و کوچکش که بازشد شبیه غٌن...

...چه کٌند میشود سَفَر، چه سخت میشود عبور

برای روح خسته ای میان آهن و بِتٌن 

از این مسیر پٌر خطر، تو هم رسیده ای اگر به بیتِ سَجده دار من

به نام عشق، سَجده کٌن


دریافت آهنگ الکترون از حامد زمانی با کیفیت 320